18 april 2018

Du kämpade som den kämpe du alltid varit älskade pappa. Men den 18 april orkade du inte mer, 04:35 tog du ditt sista andetag och lämnade oss. Saknaden efter dig är enorm och jag känner mig så oerhört tom. Sorgen är tung och stor.

Det enda som hjälper mig lite genom sorgen är vetskapen om att du inte längre behöver lida, att du troligtvis har det bra och mår bra.

Vi ska minnas dig som den spralliga och glada människan du alltid varit. Världens bästa pappa. Världens bästa morfar. Vi ska så småningom lära oss att skratta och le igen, för jag vet att det är din önskan. Tack för att du alltid funnits där oavsett tid på dygnet, för tiden vi fick trots att den blev allt för kort. Vila i frid, jag vet vi ses igen.

Älskade pappa jag älskar dig till oändligheten 💕💕💕 

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckamariamollheden

Denna blogg handlar om min vardag, allt ifrån studier, jobb och inredning till husägare, känslor och rollen som mamma. Välkommen!

RSS 2.0