Tjejkväll

Igår lämnade jag huset för att rå om mig själv tillsammans med ett gäng härliga tjejer och lite vin. Kvällen slutade som jag hade befarat men fram till dess hade jag en klockren kväll. Gott vin, pizza och snacks. Samtal kring allt och ingenting och ofantliga skratt så käkarna spände. Precis vad jag behövde just nu. Släppa all stress, värk och mitt sorgsna hjärta. Få ha roligt och bara släppa loss för en stund. Tack tjejer för att ni tog med mig på en kväll jag sent kommer att glömma, ni är grymma 💕


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckamariamollheden

Denna blogg handlar om min vardag, allt ifrån studier, jobb och inredning till husägare, känslor och rollen som mamma. Välkommen!

RSS 2.0