Äntligen helg

Äntligen helg igen, som man längtar från söndag kväll till fredag. Det är något visst med fredagar minsann. Vi har en riktig slappedag. Tvättar lite lätt, vattnar blommorna, målar naglarna, äter pannkakslunch och packar badkläder för eftermiddagens babysim. Det är så härligt att vara igång med babyrytmik, babysim, barngympan och simskolan. Barnen älskar det och jag gillar det lika mycket, det gör gott i själen på mig också.

Medan lillskrutt och jag simmar ska stora skrutt vara med mormor och J en sväng. Sen hämtar vi upp både pappan och stora skrutt för lite handling. Ikväll är vi bjudna på kalas hos sambons kusin som fyller 18 år. Lite middag och fika och antagligen ett och annat skratt. Vi ser fram emot en härlig kväll.

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckamariamollheden

Denna blogg handlar om min vardag, allt ifrån studier, jobb och inredning till husägare, känslor och rollen som mamma. Välkommen!

RSS 2.0