Höst

Ja, nu känns det verkligen som hösten har anlänt på riktigt. Kan säga att jag dumpat mina sommar kläder i garderoben och börjat plocka fram höstplaggen. Idag har det blåst som det bara gör under hösten och nu har dessutom regnet också kommit. Blåst och regn tycker jag är vad denna veckan har bestått utav. Tur är väl att man idag då laddat upp riktigt inför höst och vinterkylan genom att inhandla lite skor som man kan pryda sina fötter med under vintern. Det blev ett par boots med kilklack och ett par låga stövlar med go fodring i. Perfekt till mig som lätt blir så frusen om fötterna. Nu ska jag bara se över min ekonomi så att jag kan köpa mig en riktig vinterjacka också. En sådan som jag velat ha i flera år men aldrig köpt, nu ska det bli av!

Nehe om man skulle börja lite smått med fredagsmiddagen så den är klar tills Hjärtat kommer hem...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckamariamollheden

Denna blogg handlar om min vardag, allt ifrån studier, jobb och inredning till husägare, känslor och rollen som mamma. Välkommen!

RSS 2.0