Snart dags att krypa till sängs...

Snart dags att krypa till sängs och det gör jag med nöje. Är riktigt stolt och nöjd över min insatt för dagen. Pluggat ordentligt med min grupp i skolan i ex antal timmar, och jisses vad bra det går för oss nu. Det känns verkligen riktigt bra nu när vi bytte inriktning.

Från det bra till det sämre. Hjärtat mitt har åkt på en sjukskrivning pga ev sträckning i nacken för två veckor sedan. Idag bar det av till läkaren och hon skrev ut meducin och ordinerade honom till att vara hemma hela veckan. Nu hoppas vi att detta ska gå över snart för han mår verkligen kasst stackaren :(

Kvällen bjöd på hiphop och idag satt verkligen ingenting. Det blir verkligen övning inför nästa pass annars kommer det aldrig att sätta sig. Så öva öva är det som gäller.

Nehe nu har jag gjort mitt för idag så nu ska jag krypa ner på soffan hos mitt hjärtegull en stund sedan blir det läggdags för mig. Hej svejs!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckamariamollheden

Denna blogg handlar om min vardag, allt ifrån studier, jobb och inredning till husägare, känslor och rollen som mamma. Välkommen!

RSS 2.0