Känslosvall

Har ni haft den där känslan som får en att må så bra att man nästan kan tycka det är för bra för att vara sant? När man känner att så mycket gott kommer på en gång så att man nästan blir lite orolig och drar sig tillbaka. En sådan känsla drog nyligen in i min själ och plötsligt verkar den infinna sig med all rätt. Det är så oerhört mycket som händer just nu och min hjärna går på högvarv. Sådant högvarv att hjärnan i te längre hänger med, den fungerar inte fullt ut. Möjligtvis, i bästa fall, har jag en hjärnkapacitet på två utav fem just nu. Så mycket att ta in, så mycket att reflektera över. Om jag inte är mig själv just nu så är detta anledningen, jag ska göra mitt yttersta för att inte gå in i dimman igen! Allra helst för familjens bästa..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeckamariamollheden

Denna blogg handlar om min vardag, allt ifrån studier, jobb och inredning till husägare, känslor och rollen som mamma. Välkommen!

RSS 2.0